2013. július 8., hétfő

3. fejezet - Az első csalódás

Sziasztok!
Itt az általam írt első fejezet. Tudom, hogy egy kisebb késéssel raktam fel, de elég hosszúra sikeredett ez a rész. Remélem ez megfelel kárpótlásnak. :)
Nem is jártatom tovább a szám, csak annyit szeretnék még mondani, hogy
néhány visszajelzésnek örülnék. :)
Jó olvasást! :D
Puszi, Nono

Másnap reggel kipihenten ébredtem és amíg az ágyamban fekve vártam a megrendelt reggelire végiggondoltam, hogy mihez is akarok kezdeni itt LA-ben.
Mivel az alapelgondolásom az volt, hogy modellként szeretnék dolgozni és már kiskoromban is áhítattal néztem a modellekre, az ölembe vettem a laptopomat és elkezdtem böngészni a kaliforniai modellügynökségek listáját.
Több szimpatikusat is találtam, de végül is az OMG Modellügynökség mellett döntöttem, mert itt egy remek ajánlatba botlottam. Néhány száz dollárért elkészítetthetem a portfóliómat, amit elküldenek különböző cégekhez és újságokhoz. Ha pedig 3 hónapon belül "nyereséges leszek" számukra, akkor visszafizetik a befizetett 250 dollárt, természetesen a fizetés mellett. Az utazás után 470 dollárom maradt, plusz valamennyi apró.A család rendesen ellátott pénzzel a sikeres érettségim alkalmából. Csináltam egy gyors költségvetést és rájöttem, hogy ez semmiképp sem lesz elég addig amíg beindul a karrierem . Abba pedig bele sem mertem gondolni, hogy nem leszek jó modell és nem lesz munkám.
Úgy döntöttem, hogy szerzek egy állást egy boltban, vagy egy kávézóban, vagy valahol. Csak azt sem tudtam, hogy ennek hogyan álljak neki. Aztán beugrott Dean. Ő itt lakik biztosan tud nekem segíteni. Ahogy ezt végiggondoltam, meg is érkezett a reggelim.
Miközben befaltam a gyümölcssalátát végig Deanre gondoltam, izmos karjaira,a kedves mosolyára és elbűvölő természetére. Mire feleszméltem már majdnem tizenegy óra volt. Gyorsan kipattantam az ágyból és megkerestem a táskámban a fecnit amire Dean a számát írta. Tudom, hogy megígérte, hogy délután hív, de minél hamarabb kezdek el munkát keresni, annál hamarabb lesz sikerem és annál hamarabb hallhatom a hangját.
Gyorsan beütöttem a telefonba a számot, majd vártam, hogy Dean felvegye. A második csöngés után meg is hallottam a hangját és a szívem a torkomban kezdett dobogni.
-Halló! Halló! Ki az? - hallottam a telefonban, ekkor magamhoz tértem, vettem egy mély levegőt és beleszóltam.
-Szia Dean, itt Talia. - fogalmam sem volt, hogy emlékszik-e rám, már épp kezdtem volna ecsetelni, hogy "tudod az a béna csaj aki tegnap leöntött téged kávéval", amikor hallottam, hogy belenevet a telefonba és örömteli hanggal köszön.
-Szia Talia! Örülök, hogy hívtál, de megígértem, hogy később hívlak, ezért nem számítottam a hívásodra. - magyarázkodott.
Basszus, ezt elszúrtam, gondoltam magamban mérgesen, biztos zavarom...
-Jajj, ne haragudj, hogy zavarlak, csak kérdezni akartam valami, de akkor majd később visszahívlak. Szia. - mentegetőztem és már éppen kinyomtam volna a telefont, amikor megszólalt:
-Ne hülyéskedj, dehogy zavarsz, mondd nyugodtan.
-Hát oké, köszi. De biztos nem zavarok? - kérdeztem még minig aggódva.
-Nem, tuti, csak nyögd már ki hogy mit akarsz, mert elunom az életemet.
-Rendben. Csak azt szerettem volna kérdezni, hogy nem tudsz-e valami állást számomra például egy kávézóban vagy valami ilyesmi helyen, mert szükségem lenne pénzre, de egyáltalán nem ismerem a várost és rajtad kívül mindenki idegen itt számomra és gondoltam te talán tudnál segíteni - motyogtam a telefonba.
-Szerencséd van éppenséggel a barátnőm a Café Pinot-ban dolgozik, ahol ha jól tudom éppen pincérnőt keresnek. Éppenséggel megkérdezhetem Claire-t, ha gondolod...
Hogy miii??? Barátnője van??? Ne mááár!!! Tisztára leblokkoltam. Csak akkor ocsúdtam fel, amikor hallottam, hogy Dean ordibál a fülembe.
-Talia! Talia! Taliaaaa! Ott vagy még??
-Ööö, persze, itt vagyok, ne haragudj. Mit is mondtál? - kérdeztem hebegve.
-Csak azt, hogy megkérdezhetem Claire-t az állásról, ha gondolod.
-Köszönöm Dean, az remek lenne. - mondtam hálásan.
-Oké, akkor tíz perc múlva visszahívlak. Szia.
-Szia. - motyogtam és az ágyra dobtam a telefont.
Amint a készülék a párnán landolt, sarkon fordultam és elindultam a fürdőszoba felé. Ott gyorsan megnyitottam a csapot és amíg a víz meleg lett ledobtam a ruháimat és feltűztem a hajamat. Majd beléptem a forró víz alá és addig álltam ott, amíg a bőröm már rákvörössé vált. Közben pedig végig magamat ostoroztam, hogy hogy lehettem ilyen ostoba. Hogy is képzelhettem, hogy egy olyan pasinak mint Dean nincs barátnője.
Miközben szárazra dörgöltem magam az egyik szállodai törölközővel, elhatároztam, hogy túlteszem magam ezen az egész ügyön és az, hogy már a második napon hatalmas csalódás ért, nem fogja elvenni a kedvemet az önálló életemtől.
A telefonom éppen akkor csörrent meg amikor kiléptem a fürdőből, gyorsan odaszaladtam, felkaptam és belehallóztam, jó híreket remélve.
Ezúttal nem kellett csalódnom, Dean azt mondta, hogy Claire beszélt a főnökével és behívnak állásinterjúra. Megadta a számomat Claire-nek, aki majd sms-ben elküldi az időpontot és a címet.
Miután ez megvolt, úgy döntöttem,  hogy máris elmegyek az ügynökséghez, hogy minél hamarabb elkészülhessen a portfólióm. Sokáig gondolkodtam rajta, hogy mit vegyek fel. Miután legalább ötször áttúrtam a szekrényeket, kiválasztottam egy szolid nyári ruhát és hozzá felvettem kedvenc magassarkú szandálomat és egy piros kis táskát.

Mielőtt kiléptem az utcára feltettem egy szolid sminket és magamhoz vettem a portfólió elkészítéséhez szükséges összeget.
Ahogy kiléptem a szállodából megcsapott a hőség, így felülírtam eredeti elhatározásomat és mégsem gyalogoltam, hanem leintettem egy taxit. Már félúton járhattunk, amikor pittyegett a telefonom, jelezve, hogy sms-t kaptam, a szám ismeretlen volt, tehát sejtettem, hogy Claire az. Az sms-ből megtudtam, hogy másnap délután kettőkor várnak a Café Pinot-ban.
Gyorsan bepötyögtem egy köszönömöt, majd mire végeztem a taxi meg is állt az OMG Modellügynökség épülete előtt.
Miután kifizettem a sofőrt, kipattantam a kocsiból és felszaladtam az ajtóig vezető néhány lépcsőfokon.
Ahogy beléptem a légkondicionált előtérbe, azonnal a recepció felé vettem, az irány, ahol eligazítást kértem. Kiderült, hogy nem is kell máshová mennem, mert itt rögtön kaptam egy időpontot három nappal későbbre.
Megköszöntem, majd kimentem az épületből. Odakint úgy döntöttem, hogy sétálgatok egy kicsit a városban és megnézem a látnivalókat amíg még van időm.



1 megjegyzés:

  1. Kedves Blogger!

    Az OMG Model Managementtől írók. Nagyon szépen megkérlek,hogy az ügynökségünk nevét vedd ki az írásodból,hisz soha nem láttunk és ami még fontosabb,hogy soha senkitől nem kérünk pénzt a portfólióért!
    Kérlek mielőbb javítsd ezt,mert a rossz hírünket keltheti!
    További sok sikert kívánunk!
    Üdv,
    OMG team

    VálaszTörlés